Πίστευε, ἀγάπα, συγχώρα καί προχώρα στή ζωή σου..... .

Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

Ὁ ἄγνωστος νεκρός


 Άνδρας, αγνώστων στοιχείων βρέθηκε νεκρός στο πάρκο. Δίπλα του μια σύριγγα. Χρησιμοποιημένη.
- Ένα πρεζόνι λιγότερο, είπε κάποιος που περνούσε βιαστικά για τη δουλειά του. Είχε αργήσει.
- Ε, μα πια γέμισε αυτή η γειτονιά με αλήτες, φώναξε η κυρία με την κόκκινη ποδιά από το μπαλκόνι. Δε μπορούμε να κυκλοφορήσουμε. Τα 'θελε και τα 'παθε.
- Ε, βέβαια για να βρεθεί τρυπημένος αξημέρωτα φαντάσου τι ήταν. Αλήτης με τα όλα του. Συμπλήρωσε η διπλανή της.

- Τον είδα που κυκλοφορούσε από βραδύς. Μόνος του και σκεφτικός. Μα τι τα θες; Γιατί δεν πήγαινε σπίτι του; αναρωτήθηκε ο περιπτεράς.
Ο αστυνόμος κούνησε το κεφάλι. Δεν ήταν ο μόνος νεκρός που αντίκριζε στη βάρδια του. Λίγες ώρες πριν κάποιος ξεψυχήσει στην άσφαλτο μπροστά στα μάτια του.
- Θεέ μου όχι άλλο, αναφώνησε.
Οι εφημερίδες έγραψαν ότι βρέθηκε νεκρός, αγνώστων μέχρι στιγμής στοιχείων από υπερβολική δόση ναρκωτικών στο πάρκο Ελευθερίας. Στα ψιλά.
Και όμως ο νεκρός άγνωστος είχε όνομα. Τον έλεγαν Γιάννη Χ. Έμενε με τη μάνα του στο Παγκράτι. Η καταγωγή του ήταν από ένα ορεινό χωριό της Ρούμελης . Είχε τελειώσει πέρυσι τη σχολή του. Μαθηματικό Αθηνών. 
Η μητέρα του έμαθε για το θάνατο του Γιάννη τρεις μέρες αργότερα.
- Μα γιατί; φώναξε απελπισμένα. Δεν είχε όλα; Ποιος ο λόγος; Τί τα ήθελε τα ναρκωτικά; Πώς σπατάλησε τα χρήματα που του έδινα έτσι;
Συνάντησα τη μάνα του Γιάννη ύστερα από καιρό.
- Ξέρεις, μου είπε με στοιχειώνει μια σκέψη. Ποιος είναι ο ένοχος για το θάνατο του γιού μου; Σκέφτομαι και βρίσκω πολλούς. Μα πρώτο βάζω τον εαυτό μου. Διέλυσα την οικογένειά μου από ένα πείσμα, και στέρησα από το παιδί μου τη στοργή. Σκέφτομαι πόσες φορές έδινα χρήματα στο Γιάννη και σκεφτόμουν ότι αφού δεν του έλειπε τίποτα δεν είχε λόγο να είναι δυσαρεστημένος. Σκέφτομαι και τρελαίνομαι το τί έλλειπε πραγματικά από το Γιάννη μου. Του το υποσχέθηκαν άλλοι σε ωραίο περιτύλιγμα. Κι αυτός το πίστεψε. Αχ, και να γυρνούσε πίσω ο καιρός.....
Ο Γιάννης,  έμενε στο Παγκράτι και ήταν γιος του Παύλου και της Αντιγόνης, μα ίσως ήταν και δικός μου....


Χ.Ι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

σταλαγματιες απο την παραδοση

αποψεις...